De ce aplicatii mobilitate? Explicatii pe intelesul tuturor de la Idmag.ro



 

Mobilitatea nu este un doar un moft. Este o tendinta uriasa care are un impact mare asupra utilizatorilor si firmelor. Acum exista sute de mii de aplicații de mobilitate care ofera utilizatorilor multe functionalitati si optiuni.

 

Firmele investesc in astfel de aplicatii, ne spun cei de la Idmag.ro, fie pentru ca vor sa inoveze si sa avanseze, sau deoarece concurenta a facut-o inaintea lor. Oricare ar fi motivul, crearea de aplicatii pentru o companie trebuie sa fie orientata spre proces si concentrata si catre consum. Dar pentru ca acest lucru sa se intample, firma are nevoie de disciplina si maturitate in abordarea dezvoltarii. Ciclul de viata pentru aplicatii mobilitate incepe cu planificare si strategia, si se termina cu un transfer de succes catre utilizare.

 

Etapa 1 : Evaluarea - o evaluare a necesitatilor pentru mobilitate. Aspectele mai fine, cum ar fi utilizatorul final ( furnizori / clienti / angajati ) comportamentul / tech savviness, mecanismul de distributie, platforma, etc sunt, de asemenea, evaluate. Iesirea din faza de evaluare nu inseamna numai ceea ce trebuie facut, dar, de asemenea, ceea ce nu trebuie facut.

 

Etapa 2 : Strategia- Rezultatul evaluarii este utilizat pentru a crea strategia de mobilitate pentru companie. Dar strategia in sine este incompleta fara un plan de executie pe termen scurt, mediu si lung. Este important pentru companie ca planul initial as fie cat mai aproape de rezultat.

 

Etapa 3 : Dezvoltarea - Acest lucru in sine are mai multe etape. In primul rand sunt create procedurile. Acestea sunt diagrame detaliate care descriu vizual funcționalitatea produsului final.

 

Apoi , este creat modelul wireframe. Aici, echipele de dezvoltare intra in urmatorul nivel si incep proiectarea pe ecrane, inclusiv pozitionarea componentelor si funcționalitatii lor Clientii pot participa la branding, scheme de culori si aspectul general al interfetelor.

 

Urmatorul pas este de a crea si revizui storyboardul. Aceasta este o descriere reala a conceptului, unde toate interfetele sunt partajate asa cum ar arata in produsul final. Sunt incorporate orice modificari finale.

 

Etapa 4 : Actiunea - Dupa punerea in aplicare, vine functionarea si intretinerea produsului. Acest lucru implica instruirea utilizatorilor, baselining si multe altele. " Opera" este considerata completa o data cu inmanarea acesteia clientului.

 

Etapa 5 : Predarea - Transferul catre client poate implica, de asemenea, adaugarea unor resurse de sprijin pe termen lung.

 

Nu este deloc usor, dar cam asta inseamna aplicatii mobilitate pe care orice furnizor de produse sau servicii care se respecta ar trebui sa le aiba, confrom spuselor celor de la Idmag.ro.

 

cititoare coduri de bare terminale mobile cantare electronice